loading...
خبر نامه دانلود فیلم 3
عرفان بازدید : 251 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)
سالار عقيلي: خودم باور نمي‌کنم اين ها را من خوانده‌ام!

خلاصه اي از مطلب :

آلبوم موسيقي «سرّ هزار ساله» آخرين اثري است كه «سالار عقيلي» در مقام خواننده اجرا كرده است. اين اثر كاري از گروه موسيقي «بال‌وَشان» با آهنگسازي «كيوان كيانيان» و شامل 9 قطعه است.


ادامه اين مطلب : سالار عقيلي: خودم باور نمي‌کنم اين ها را من خوانده‌ام!


54 results
  1. سالار عقيلي: خودم هم باور نمي‌کنم اين آوازها را من خوانده ...

    www.musicema.com/node/240403

    سالار عقيلي: خودم هم باور نمي‌کنم اين آوازها را من خوانده‌ام ... موزيک‌ها به نظر من جا ...

  2. بامدادان وطن - گفت و گو با سالار عقيلي / روزنامه اعتماد ...

    bamdadanevatan.blogfa.com/post-18.aspx

    امکان دارد سالار عقيلي در ادامه اين ... کارهاي من را گوش مي دهند. اين ... نمي کنم اين ...

  3. Mohammad Esfahani - Google+

    https://plus.google.com/108554625952662871438

    ... آقاي سالار عقيلي بود که ... آن حضرت خوانده ام به ... کشور‌ها اين کار را ...

  4. از خـون جوانـان وطـن لالـه دميـده ...

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=151986

    ... و «سالار عقيلي ... اش خوانده‌ام. به زعم من اين کار ... خودم را محدود نمي‌کنم.

  5. گفت وگو با اسدالله عسگراولادي :به ميلياردر بودنم افتخارمي‌کنم

    www.persianv.com/preview/106597.php

    شنيدني ها; تصويري ... من درحد خودم کار اقتصادي مي‌کنم و ... از سال 1336 که شرکت حساس را داير کردم ...

  6. بامدادان وطن

    bamdadanevatan.blogfa.com/8701.aspx

    ... اما در نهايت خودم را روي ... سالار عقيلي در ادامه اين سبک ... که تا حالا خوانده ام ...

  7. دنياي اينترنت | شعر ماردين اميني

    solarization.2oor.ir/page-639233.html

    تو را به‌ سبک خودم ... من دوست داشتنم را به‌ تو ثابت نمي کنم ... اين فاجعه‌ است و من تو را فجيع ...

  8. احسان خواجه اميري

    ehsan7khajehamiri.blogfa.com/author-ehsan7khajehamiri.aspx

    ... چون سالار عقيلي ... حالا من خودم را ... رديف خوانده‌ام رديف‌ها را خوب ...

  9. تنبورستان

    www.tanbourestan.blogfa.com/8602.aspx

    گفتگو باسالار عقيلي : اين فصل را با من بخوان! ... سالار: نه. من كه اصلا باور نمي ... من خودم را در ...

  10. زنده در ياد

    daryad.blogfa.com/87074.aspx

    ... و خوانندگي سالار عقيلي بود. اين اركستر ... خوانده‌ام ... اين چرا ها من را واداشت ...

  11. نيمکت - نيمكت بلورين (بهترين‌هاي سال 1386)

    eslamibidgoli.blogfa.com/post-54.aspx

    پس بر آن شدم كه بهترين اتفاق‌ها را در ... است؛ اما من اين مجموعه ... صداي سالار عقيلي) ...

  12. گفتگو با مردي که شاه را کفن کرد

    www.parsine.com/fa/...با-مردي-که-شاه-را-کفن-کرد

    ... که در نماز خوانده‌ام خوششان ... اهانت من را منتشر نميکنيد ... امثال شما ها را در غرب ...

  13. سروش دباغ: دغدغه‌هاي معنوي گريبانم را رها نمي كنند - فرهنگ ...

    farhangemrooz.com/news/30096

    اگر در موسيقي سنتي شجريان، ناظري و سالار عقيلي را ... نمي کنم مواجهه هاي اين ... را خوانده ام.

  14. رضا صادقي:همسرم در آلمان بزرگ شده!+عکس

    shourka.ir/Pages/ContinuPost.aspx?PI=102502014635405694

    خواندني ها. مي خواهيد از عذاب جهنم در امان باشيد؟! گران‌ترين جاذبه‌هاي توريستي / ...

  15. ماهنامه تجربه | به اندازه کافي جسارت دارم

    www.tajrobehmag.com/article/2402/...

    ... شد که من بتوانم خودم را با اين ... قرباني و سالار عقيلي که در اين ... من آن فرم‌ها را ...

  16. دانش آموز ايراني

    irstudents.blogfa.com/8908.aspx

    ... ميدانستند باور خودم هم شد و اين ... انديشه ها را من بايد تأمين ... استاد سالار عقيلي.

  17. متني که «گلنوش خالقي» براي برترين‌ها فرستاد - Bartarinha ...

    www.bartarinha.ir/fa/news/...براي-برترين‌ها-فرستاد

    ... «اين من هستم ... آن سال‌هارا ندارد. اين اطلاعاتي ... افتخاري، سالار عقيلي، هوشمند ...

  18. اولين وبلاگ طرفداران محمد حسن گنجي

    mohammadhasanganji.blogfa.com

    ... هم داره و من اين را ه ؛راقبل ... من خودم را باور نداشتم ... صداي سالار عقيلي خوانده ...

  19. چشمه نوش

    cheshmenoosh.blogfa.com/8507.aspx

    ... هاي ملي آن ها را راه گشا براي اين ... نمي کنم که در ... تعريف، سالار عقيلي ...

  20. يک گفت و گوي خواندني درباره مرگ

    www.fun.persianv.com/view/015949.php

    مي‌خواستم بعد از تمام پريدن‌ها و جهيدن‌ها، از اين ... که خوانده‌ام ... من خودم را ...

  21. گيـله لـو

    gilelo.blogfa.com/8605.aspx

    قطعه‌ها بيش‌تر از خودم بود. من هميشه ... مجموعا اين شب‌ها را مي ... با اجراي سالار عقيلي و ...

  22. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : جنگل ابر براي من يک ...

    www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=81893&Type=2

    ... جنگل ابر براي من يک ... ها را نگاه کردم، ديدم عکس ... وغريب بود که خودم در کودکي با ...

  23. مرواريد چشام

    morvaride-chesham.blogfa.com/author-morvaride-chesham.aspx?p=8

    در اين مراسم كه سالار عقيلي و ... استوديو.من خودم اين ... ترکيبي است را من خوانده ام. ...

  24. تاريخ مازندران | يادداشتهاي اسدالله مشرف زاده | صفحه? 10

    https://moshrefzadeh.wordpress.com/category/تاريخ...

    بايگاني دسته‌ها: ... پس از سپري كردن دوران كودكي ، تحصيلات مقدماتي را نزد پدر آغاز كردودر سن ...

  25. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=33459

    ... اين نشست اظهار کرد: من افتخار مي‌کنم که آذري هستم و توانستم در اين فيلم نقش حر را ... ها هم ...

  26. کمانچه - زنده در ياد

    daryad.blogfa.com/87051.aspx

    ... و با آواز سالار عقيلي، 9 تا 11 ... اين فصل را با من ... آن اين که من اگر اين حرف‌ها را مي ...

  27. سريال شهريار [آرشيو] - P30World Forums - انجمن هاي تخصصي ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-181976.html
    • Last updated: 4/6/2008 ·
    • 82 posts ·
    • First post: 4/6/2008

    اين تاپيك در مورد سريال شهرياره كه جمعه ها ... اين شاعر را ايفا كرده‌اند. در اين سريال ...

  28. تيموريان: شايد تا 40 سالگي در تيم ملي ماندم

    maqam.blogdis.com/page-92262.html

    ... بر اين باور بوده ... واکنش را نشان مي‌دهد: «من هم ... ها و برداشت‌هاي غلطي را داشته ...

  29. شادان - موسيقي

    tebteb.blogfa.com/cat-11.aspx

    سالار عقيلي در ... اگر اثر پاپي ضبط شده آنها پاپ ضبط کرده اند ، من سنتي خوانده ام . ... خودم را از ...

  30. بلاگ, بلاگ ريدر, آرشيو وبلاگ هاي ايراني

    clip.2033.ir/tags/سالار%20بيات

    شعر آهنگ به ياد من باش از آلبوم به ياد من باش سالار ... را همراه خودم ... آن ها را رعايت ...

  31. خبر اخبار موسيقي سال 1388 و قبل از آن [آرشيو] - سايت علمي ...

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-58608.html
    • Last updated: 8/1/2009 ·
    • 120 posts ·
    • First post: 12/31/2007

    ... آمده بود، اين را خودم ديدم. من بيشتر ... اين حالات را هم من از زبان ... «سالار عقيلي ...

  32. اخبار موسيقي روز ايران و جهان - صفحه 163

    kocholo.org/forum/اخبار/288-اخبار-موسيقي-روز...
    • Last updated: 10/26/2013 ·
    • 15 posts ·
    • First post: 9/22/2013

    ازدواج با "سالار عقيلي" ... را خوانده ام و سعي ... وقت ها خودم کارهايم را تنظيم مي ...

  33. فيس اف - تفريحي و خواندني|کلش آف کلنز - خريد جم

    bootrssnew.faceoff.ir

    وضعيت جسماني سالار عقيلي ... خود عزيمت خود را از اين شرکت ... خواننده از اين آگهي ها پر ...

  34. وبلاگ - گروه موسيقي ژوو

    zhoomusic.persianblog.ir/tag/وبلاگ

    اين موسيقي پاپ و جاز را من خودم ... با صداي سالار عقيلي از اين ... ها پيش اين قطعه را با ...

  35. ميکروبلاگ - لبخند زندگي

    www.labkhandezendegi.com/microblog/18670

    من خودم بعضي وقتا ... من ساده ام و اين سادگي را اين بچگي را به تمام بزرگي ها ... بهارا از سالار ...

  36. بهار ايران - سعيد ماسوري

    iran-spring.com/fa/sound-and-image/author/1030-سعيدماسوري

    ... تقريبا همه کتابهايشان را خوانده ام ... اين بچه ها را به ... من که تنها متعلق به خودم ...

  37. مجله شماره 10 - اطلاعات حکمت و معرفت

    www.ettelaathekmatvamarefat.com/new/index.php?option=com_content&...

    ويليام جيمز، بهترين حالت اين باور را ... ، سالار عقيلي ... سخن خود را از تعريف آغاز نمي‌کنم.

  38. اخبار خوزستان

    akhbarekhouzestan.blogfa.com/?p=135

    ... " اخيرا کتاب "سفير "شما را خوانده ام. من ... خودم را به بچه ها ... من با اجراي سالار عقيلي ...

  39. پرشين بلاگ - گروه موسيقي ژوو

    zhoomusic.persianblog.ir/tag/پرشين_بلاگ

    اين موسيقي پاپ و جاز را من خودم ... با صداي سالار عقيلي از اين ... ها پيش اين قطعه را با ...

  40. بروزگراف - تفريحي و خواندني|کلش آف کلنز - خريد جم

    bootrssnew.broozgraph.ir

    وضعيت جسماني سالار عقيلي ... خود عزيمت خود را از اين شرکت ... خواننده از اين آگهي ها پر ...

  41. تنبورستان

    www.tanbourestan.blogfa.com/8603.aspx

    من اين شانس را داشته ام ... اما در اين برنامه ها من انتقادي ... اين بنياد را خودم به همراه ...

  42. blogreader.ir

    blogreader.ir/tags/مردم%20سالار

    بلاگ ريدر چيست؟ بلاگ ريدر يک آرشيو بزرگ از مطالب وبلاگ هاي ايراني مي باشد که با عضويت درآن ...

  43. نقد و بررسي وضعيت فعلي موسيقي ايراني [آرشيو] - P30World ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-220054.html

    تمام اينها مسائلي ... من خودم نتيجه ... واسه سنتي معمولا آقايان شجريان و سالار عقيلي و ...

  44. رضا رويگري و همسرش اينجوري عاشق هم شدند

    eestekhdam.4dent.ir/page-433444.html

    گاهي هم كارهاي خودم را در ... حتي بعضي‌ها فكر مي‌كنند من ... دانلود آهنگ اصفهان سالار عقيلي;

  45. سيلپ | listlistدکتر خداداد درمان کامل وقطعي پرولاپس دريچه ...

    deathofstars.seelp.com/list/listlist...

    ... كتاب قصه نويسي خوانده‌ام، براهني آن را در بخش توضيح ... ها را نخوانده ... اشک سالار عقيلي ...

  46. عکس خبر فاني ها | ويکي فارس

    funiiha.wikifars.ir

    ... در ادامه فيلم خلاصه بازي و گل هاي بازي ايران و سوئد را مشاهده مي فرمائيد. ... [شکلک ها] ...

  47. ليست کوهنوردي گنبد کاووس - بلاگديس

    saman-khanomish.blogdis.com/list/...

    ... عيادت کرده و نمازعبادي سياسي جمعه را در ... گنبد زيباي من ... ازبس به سمت گنبد تو خوانده ام ...

  48. iran-newspaper.com

    iran-newspaper.com/Newspaper/AllPagePDF/2464

    0_newspaperpdf_5992_1.pdfچاپ دوم مريم سالاري ناظ ران جهاني که از افقي بالاتر صحنه اقتصاد ايران بعد از ...

  49. اشعار قديمي بخش شعر [بايگاني] - صفحه 13 - تالار فرهنگي ...

    gtalk.ir/archive/index.php/t-161977-p-13.html

    اين يک نسخه آرشيو شده ميباشد و در اين حالت شما عکسي را مشاهده نميکنيد براي ... صفحه ها : ...

  50. parsnya.blogfa.com

    parsnya.blogfa.com/9008.aspx

    خبرها. تا لحظه هاي خون و دروغ. ?. ما پرچمدار دموکراسي بوده ايم! امير کويت با تاکيد بر برخورد ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1320
  4. کل نظرات : 1
  5. افراد آنلاین : 126
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 340
  8. آی پی دیروز : 72
  9. بازدید امروز : 769
  10. باردید دیروز : 167
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 1,342
  14. بازدید ماه : 1,342
  15. بازدید سال : 26,316
  16. بازدید کلی : 422,346
  17. کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر