loading...
خبر نامه دانلود فیلم 3
عرفان بازدید : 124 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)
کعبي: جلوي فيگو بازي نمي کنم!

خلاصه اي از مطلب :

ديدار ستارگان فوتبال جهان با پيشکسوتان ايران و حضور لوييس فيگو، ذهن خيلي ها را به سمت حسين کعبي مي برد و برخوردي که او با ستاره پرتغال در جام جهاني 2006 انجام داد.


ادامه اين مطلب : کعبي: جلوي فيگو بازي نمي کنم!


352 results
  1. 90/ از آقاي کفاشيان خندان خواهش مي‌کنم به فيگو رأي بدهد

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=117397

    من زياد برنامه فردوسي‌پور را دنبال نميکنم و از ... چون کعبي فيگو را ... جلوي بازي ...

  2. 90/ جباري فوتبال مي‌فهمد که انتقاد مي‌کند

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=115552

    ... دارم عراق نمي‌تواند جلوي ايران را ... کعبي آنقدر خوب ... و دوم هم نرفتم بازي کنم چون ...

  3. * computer * mobail * internet * - جک فوتبال

    freemos.blogfa.com/post-40.aspx

    ... من ديدم پام که به مرحله بعد نمي ... فيگو و کعبي 4) ... تک مهاجم بازي مي‌کنم و عصا را ...

  4. علي دايي، از فوتبال تا تجارت - سايت خبري تحليلي تابناك ...

    www.tabnak.ir/pages/?cid=14401

    ما در سه بازي نخست، نتايج ... حسين کعبي، ستار ... انتخاب کنم، من که نمي‌توانم از ...

  5. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/1

    ... ولى‌ فکر نمىکنم‌ بازيکن ... را در نحوه‌ بازىکعبى ... يک لحظه از جلوي ...

  6. براي ديدار با تيم فوتبال اميد عربستان لحظه شماري مي کنيم

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=71529

    هر روز لحظه شماري مي کنم تا روز بازي ... نمي رود آنها پس از بردي که در ورزشگاه آزادي جلوي ...

  7. جام نيوز :: JamNews - از پرسپوليس تماس گرفتند كه جواب ...

    www.jamnews.ir/detail/News/339750

    در هر حال گفتگو با حسين کعبي ... بازي‌هاي حساس دعوت نمي ... کس جلوي کي‌روش را نمي ...

  8. نود - 90/ برانکو آزارش به مورچه هم نمي‌رسد چه برسد کسي را ...

    sahebkhabar.ir/...به-مورچه-هم-نمي-رسد-چه-برسد...

    ... زياد نيست اما حسين کعبي با اينکه سال‌هاي ... هم نمي‌رسد چه ... بازي مي‌کنم. 90 ...

  9. خبرگزاري آريا - ناصر ملک مطيعي براي مردم قيافه نمي گرفت!

    aryanews.com/News.aspx?code=20150715121544173&svc=140

    استقبال دبيرکل ناتو از جمع بندي مذاکرات هسته‌اي سقوط يک فروند هواپيماي بمب افکن روسيه ...

  10. استقلال قهرمان ?

    naserkhanhejazi.blogfa.com/9207.aspx

    به خدا براي ما كه ايراني هستيم عيب و عار است جلوي ... بازي کنم ... نمي‌کرديم بازي 2 ...

  11. وحيد طالب‌لو:مظلومي گفت مثل دوره قلعه‌نويي براي من بازي کن!

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=193251

    وحيد طالب‌لو:مظلومي گفت مثل دوره قلعه‌نويي براي من بازي کن! دروازه بان سابق استقلال و تيم ...

  12. دسته - وب سايت هواداران تراكتورسازي آذربايجان

    traktorfans.ir/page.html

    ... درباره عملکرد ژوزه صحبت نميکنم; ... فيگو: مسي و نيمار ... به هر قيمتي با هامبورگ بازي نمي ...

  13. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=24464

    برانکو به قالب تاکتيک‌هاي تيمي و فني خود اعتقاد زياد دارد، بازي او ... کعبي و در ... فيگـو خطاب ...

  14. مهمترين عناوين روزنامه هاي ورزشي [بايگاني] - انجمن هاي ...

    www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-469.html
    • Last updated: 11/14/2009 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 1/12/2009

    ... از اين پس ميثم را کوچ نمي کنم . ... دوست دارم کنار نيکبخت بازي کنم نه جاي او. ... -کعبي: فصل بعد ...

  15. دنياي فوتبال [آرشيو] - Page 21 - P30World Forums - انجمن ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-7154-p-21.html
    • Last updated: 10/9/2006 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 10/9/2006

    ... مقابل‌ سپاهان‌ بازىنمىکنم ‌ ... «بازىجلوى‌ اين‌ همه‌ تماشاچى ... فيگو: بد بازي ...

  16. هفت مقدس - گفتگويي متفاوت و خواندني با جواد نکونام

    majidi72.blogfa.com/post/7

    ... گاهي طرفداران از او مي‌پرسند، بعد از سال‌ها بازي جلوي ستاره ... نگاه کنم ... نمي‌دانم ...

  17. خبرگزاري موج :: مهدوي کيا: فوتبال ايران با خصوصي سازي ...

    www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms...

    مهدوي کيا همچنين از حضور دوباره در ليگ برتر فوتبال کشور و بازي ... نمي کنم که سه بازي ... کعبي ...

  18. جوك ولطيفه هاي زيباي من را در

    top3download.ir/p/a5b493f7345e15c10ea6f34bdd586dda10

    موجودي که به شدت در مقابل فهميدن مقاومت ميکند پررو بازي!! ... فيگو و کعبي 4) ... جلوي علي(ع). بعد ...

  19. استقلال سرور پرسپوليسه - اخبار تيم هاي ملي ايران و جهان

    abiete.blogfa.com/cat-4.aspx

    من‌ يکسال‌ تمام‌ است‌ که‌ علتش‌ را دنبال‌ مى‌کنم، اما دليلش‌ را نمى ... نمى‌شود. کعبى ...

  20. خبر و فراتر از آن! | Page 68 | BlackMice

    blackmice.com/my/threads/17761/page-68

    وقتي ديد تلفني نمي‌تواند جواب بگيرد، همان شب آمد جلوي ... کنم. در آن ماجرا هم نمي ... بازي نمي ...

  21. آخرين اخبارازفوتبال ايران

    www.p30sat46.in/printthread21610-163.html
    • Last updated: 1/15/2013 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 1/15/2013

    اما مثل برخي عنوان نميکنم که در ... کعبي: نمي‌دانم ... نمي‌دانم بعد از بازي با پرسپوليس ...

  22. رو قلب ما نوشته جواد سلطان عشقه

    www.javad6nekounam.blogfa.com/author-javad6nekounam.aspx

    ... خارجي رو دنبال مي کنم ... عقب‌تر بازي مي‌كند، نمي‌شود ... زنان جلوي اين قضيه موضع ...

  23. رو قلب ما نوشته جواد سلطان عشقه

    www.javad6nekounam.blogfa.com/8610.aspx

    ... رو دنبال مي کنم ... کعبي: آنقدر در لستر بازى ... او بازىنمى‌دهند اما ...

  24. فوتبال + بسکتبال = گلف

    iranpress.ir/chelcheragh/40cheragh/News.aspx?NID=109

    عسل پورحيدري حدود ده سال است که بسکتبال بازي مي ... گلف بازي کنم ... نمي آد، يعني ...

  25. مجيدي را به پرسپوليس مي‌دهم

    shahrkhabar.ir/fa/news/118541

    يک سري بازيکنان مثل ميداوودي، کعبي ... جلوي پيشرفتش را نمي ... نمي‌کند با چه تيمي بازي ...

  26. اخبار باشگاه پرسپوليس - نسخه قابل چاپ

    www.avaxnet.com/printthread.php?tid=204
    • Last updated: 2/21/2007 ·
    • 20 posts ·
    • First post: 2/21/2007

    * من‌ هرگز نگفتم‌ قراردادم‌ را تمديد نمىکنم ... بازىکنم ... بازى‌ من‌ برسد. کعبى ...

  27. فوتبال ايران و جهان

    footballir2006.persianblog.ir/1385/3/6

    در ميان بازيكنان حريفان ايران نيز نام فيگو و ... نمي کنند. بازي با ... کعبي ، ستار ...

  28. حرف دل

    tabasom2.blogfa.com

    کعبي داره کجا ميره/لنگش داره بالا ميره /نمي دوني تا کجا ميره/تا دهن فيگو ... استفاده مي کنم! ...

  29. کارلوس کروش: خودم صادقيان را به جهنم مي‌اندازم!/من از ...

    www.khabaronline.ir/detail/379167

    بازي نمي ‌كنيم؟ اين ... فيگو ، ويتور ... اگر روزي به اين نتيجه برسم در مسير اشتباه حرکت مي کنم ...

  30. هرچي دلت بخواد - بازم اس ام اس و جک باحال

    www.torahi.blogfa.com/post-61.aspx

    ... و جري با هنرمندي فيگو و کعبي 3 2قلوهاي افسانه ... نمي کنم!!! ... با خرا فوتبال بازي مي کنم.

  31. يواشکي ماچش کن

    www.jorab-bibo.blogfa.com/8505.aspx

    ... که من در چشمه ي جوشان زندگي جوشيده ام اما اين نکته را فراموش نمي کنم ... بازي نمي ... جلوي ...

  32. وزير اطلاعات:بايد امور فساد‌گرفته را اصلاح کنيم | تفريحي و ...

    funme.ir/2015/08/11/%d9%88%d8%b2%d9%8a%d8%b1-%d8%a...

    آزادي در انتظار تماشاي کارلوس،فيگو ... و به ثروت برسند، جلوي فساد گرفته نمي ... فکر نميکنم ...

  33. افکارنيوز - دايي:کي روش‌ازلحاظ‌فني از همه ما بالاتر است

    www.afkarnews.ir/vdcjviexyuqevvz.fsfu.html

    ... شواين اشتايگر در اواخر بازي به آن شكل عجيب توسط گلر دورتموند دفع نمي ... جلوي آن را ... فيگو ...

  34. ترانه خانه - جک و اس ام اس فوتبالي

    matne-taraneh.blogfa.com/post/584

    ترانه خانه - جک و اس ام اس فوتبالي - متن آهنگ هاي ستار - متن ترانه هاي قديمي - ترانه خانه

  35. فوتبال ايران و جهان

    footballir2006.persianblog.ir/1385/3/20

    نمي دانم چه مي گويم يا به چه فکر مي کنم. ... بازي نمي ... لوئيس فيگو مرد مياني بازي سازش ...

  36. هواداران روح الله عرب

    www.arab23.blogfa.com/tag/ايسنا

    روح‌الله عرب از هفت سال حضور در آبادان مي‌گويد

  37. اخبار باشگاه پرسپوليس - Avaxnet

    www.avaxnet.com/showthread.php?tid=204
    • Last updated: 3/17/2007 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 2/21/2007

    * من‌ هرگز نگفتم‌ قراردادم‌ را تمديد نمىکنم ... بازىکنم ... بازى‌ من‌ برسد. کعبى ...

  38. آرش فيگو ...وبلاگ هواداران علي کريمي...

    arashfigo.blogfa.com

    نمي‌توانم کسي را متهم کنم که ... خودشان مي‌آيند جلوي چشم آدم! و نمي ... فكر نمي‌كنم بازي ...

  39. مهمترين عناوين روزنامه هاي ورزشي

    www.daneshju.ir/forum/f788/t84411.html
    • Last updated: 6/4/2010 ·
    • 7 posts ·
    • First post: 12/19/2009

    - تساوي در بازي 45دقيقه اي؛ برف ، ديدار سپاهان و مقاومت را تعطيل کرد.

  40. خبرآنلاين/نسخه چاپي:کارلوس کروش: خودم صادقيان را به جهنم ...

    www.khabaronline.ir/(X(1)S(34eaf51lmcsysqtdqrlhl4nk))/print/379167/...

    ... بعضي انتقادها مي‌گذرد اما مي‌گويد مقابل حرف‌هاي دروغ، سكوت نمي‌كند.

  41. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/2

    ... هفته آينده با هامبورگ مذاکره مي کنم. ... کعبى‌ از ... تيمي هم فوتبال بازي نمي ...

  42. همه چيز درباره مو ... - صفحه 1

    ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=218355

    چون واسه خيليامون پيش مياد كه به موقش نمي دونيم ... نجوه آرايش جلوي در ... نقش مادر بازي ...

  43. پايگاه هوادارن ارتش سرخ ايران پرسپوليس

    perspolishavadar.blogfa.com/8902.aspx?p=2

    مهدوي‌کيا: استقلال بازي ما را خراب ...

  44. دنياي فوتبال [آرشيو] - Page 20 - P30World Forums - انجمن ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-7154-p-20.html
    • Last updated: 10/9/2006 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 10/9/2006

    ... خط خورده بود. ويه ري 33 ساله تاكنون در باشگاه‌هاي زيادي در ايتاليا بازي كرده است.

  45. هواداران روح الله عرب

    www.arab23.blogfa.com/tag/روح-الله-عرب

    ... يا به من بازي نمي‌دهد يا ... را به کعبي ... الله عرب جلوي بازيکني که 80، 90 بازي ملي ...

  46. ورزش ايران 2

    www.khorasannews.com/Page.aspx?pageid=47&type=5&year=1390&month=12&...

    باشگاه سپاهان از اين که کميته انضباطي در فاصله ?? ساعت مانده به بازي ... نمي ‌خواهد ... کنم و ...

  47. *دهکده ي جوک*

    www.labkhand2.blogveb.com

    ترکه ادعا پيامبري مي کنه دوستاش مي گن اين جوري که نمي شه ... بازي مي کنم. ... کعبي در مصاحبه با ...

  48. پرسپوليس&بارسلونا - پرسپوليس

    iman10amin.blogfa.com/cat-1.aspx?p=3

    من به تمام دوستانم افتخار مي کنم ... ظاهرا اسپانسر جلوي ... در يكسري از بازي‌ها هيچ كس فكر نمي ...

  49. هواداران رئال مادريد??? - 2

    ikercasillas.rozblog.com/Pages/2

    ... در حاليست كه شماره 10 در تاريخ رئال بر تن بازيكنان بزرگي مثل همچون فيگو ... بازي نمي ... جلوي ...

  50. کارلوس کي روش:بايد منتقدانم را زنده زنده بخورم

    www.asriran.com/fa/news/359079/...

    بايد بيشتر اردو بگذاريم. بيشتر بازي برگزار كنيم. امارات سه هفته بيشتر اردو داشته.

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1320
  4. کل نظرات : 1
  5. افراد آنلاین : 152
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 356
  8. آی پی دیروز : 63
  9. بازدید امروز : 1,030
  10. باردید دیروز : 103
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 2,739
  14. بازدید ماه : 2,739
  15. بازدید سال : 27,713
  16. بازدید کلی : 423,743
  17. کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ هرمز دانلود روز بخیر شب بخیر